eftersom det är sommar så är man uppe längre, right?

jaha.. dåså.. här sitter jag hemma ..vad är det för dag?.. seriösthjärnsläpp :I eeeh chansar på tisdag? HHAAH^^
hur som helst, jag kom o tänka på lilla emelie som åkt iväg t mexico o lämnat oss andra här i sverige, det e okey men vill oxå dit vafan :) hoppas du har de bra ems!!
Idag åt jag ute me familjen, mkt trevligt. som det brukar vara med vår familj. humöret på folk runt om går upp o ner.. but i guess thats what makes us.. fuck it.. finns inga ord. sånna vi är:)
En sak jag hatar är när man duschat men känner sig ändå lite varm o sweaty, whatta fuck? känns så onödigt HAHA, baby im nasty!!
Bilden nedan.. ingen komentar, sitter me adams computeer å här finns de inga bilder what so ever.
PUSS på din peenees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0