känner mej såå dålig..

jag suger fan på att bloggaa.. det är fett jobbigt att upptatera sig dådå... okey inte så men jag pallar fan inte.. fotf inte lärt mej hur man lgger upp videos elr whatever..

kan berätta lite om polen, kan lätt skriva att det va fett kul, hade mina bästa vänner me mej, träffa massa folk, min släkt. inte för att de e så många i polen, but still. underbart, komma bort lite, vara för sig själv i ett annat land, ger dej den här känslan av att du kan göra saker på egenhand, utan att ta hjälp av typ päronen elr äldre syskon.
okey vi är inte efterblivna.. elr razan lite :) hahahahaha
amna fixar biff, jag e allmänt grym, vad mer måste jag säga?

btw, 5 olika städer på 8 dagar ;) fun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0