min dag.

shitt assåå, vatt en riktigt skön dag, kände att jag kunde njuta av solen på ett bra sätt :))

Idag ringde razan mig jättetidigt, HAHA elr inte:P typ vid elva, hon väckte mej iaf.. så berättade hon om sin  underbara morgon, fy vad avundsjuk jag blev :O bästemde för att promenera t stan :) bra jobat maykan!!! ahllaaa xP

hur soom, tog mitt första dopp.. sist jag doppade mej i vättern va typ när jag var fem o hölll på att drunkna, seriöst fyyfaan :(( aja.. det var riktugt kul, hade dock högre förväntningar.. i donno!

Sedan grillade vi:) amna jag razan o sali :) sen kom andra människor o jag åkte hem för o tvätta, may = bra dotter hö hö.....

yalla lite bilder å så hejs svejs!!


en ciggarr skulle passa in i bilden hahasvensk rumpa
Vi grillade lax:) o så hade vi annat tilltuggrazan o hennes watermelon höhö ;)

Kommentarer
Postat av: bezone

fnfina bilder maykaaaaaan..jag är finast!...nää men barnets rumpa är finare

2011-08-09 @ 19:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0