informejshen. om bloggens budskap

Hejsan!

För två veckor sedan bestämde jag och min vän Ayo att jag skulle skaffa en blogg, för ett år sedan, om inte mer ville alla andra mina vänner att jag skulle göra det. Varför jag tar tag i det nu, jo det är för att nästan alla ska flytta eller göra annat skit. Vilket kmr vara jobbigt för mig för jag kan verkligen inte leva utan människor, alltså mina vänner då haha. Hur som helst, denna blogg är till för mina vänner, för att dem ska se vad jag gör eller vad som händer runt om mig, i jönköping eller någon annanstans.. Kan va exakt vad som helst här!!
Hoppas det går som planerat. Och att ni gillar det!

Här kmr allt från texter, bilder till roliga klipp, där ni kommer lära känna massa nya karaktärer, eller vad som helst!
Bloggen är ändå till för alla:) men ja..

nu så.. :) nu "smäller det"................ boom.. sämst!!

yalla bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0