Krypen får skylla sig själva!

helluu :)

Jag älskar att ha öppet fönster, jag älskar vinden som drar sig genom rummet, kring mej. Det är så varmt och instängt annars. Samma sak gäller under natten, öppet fönster där med, vind och sova, det är underbart.

Den feta nackdelen nu då, vilket jag tror flera har varit med om någon gång.. alla äckelnattkryp, det är verkligen så att dem tigger efter sin död. Allt från långben till småkryp till jag vet inte vad.. Just inatt hade jag en jag vet inte vad i mitt rum som satt o chillade på mitt tak, ja.. jag drog fram stolen drog av dynan, ställde mej upp på den och smällde skiten ur det röda krypet... Tyvärr.

Nu idag.. klockan 16 på dagen ligger det döda krypet på mitt golv.. :( ta bort det nån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0